Monday, February 14, 2011

Hest In Rap videooo

12 comments:

MotivatingMinds said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

this was a decent video i love the hairy guy in the back lmao wow looks like the cave man from geico

Richard Nixon said...

I think Hest can rap better then these guys...

DON JUAN said...

WACKKKKKKK!

DontSleep.. said...

lol....wtf is this shit

Anonymous said...

Hest rap career died a long time ago. Now I just paint murals. THx GUys Hest....

730 said...

Wack HIP-HOP & Wack GRAFFITI= LOSERS!

LIKE MIKE PRINTING said...

Aww damn, these guys removed the thank you comment...

Anonymous said...

the hottest rapper in the world right now is brocolli rob from mount vernon

Anonymous said...

1-900-mix-alot

LIKE MIKE PRINTING said...

Kick them nasty thoughts...

Anonymous said...

haha i thought hest was going to Actually be IN the video

Need more MSG?

Click "OLDER POSTS" over there on the right side puto!